Saturday, February 19, 2011

jejalan ke teluk intan


assalamualaikum..
setelah sekian lame menyepi..arini aku nak wat post pasal g jejalan kat teluk intan..
kes nye begini...ade wedding mmber aku pny kakak...
tu pasal lah aku sampai ke teluk intan..
kalo tak..ade nye nak g sesajer kat sane..
aku g sane ride moto..yang len nek kete..
agak kepenatan disitu..
sampai sane aku g tido kat umah mmber aku..(kbetulan family dye xde) kat ipoh
so..esok nye g la  tembak trus teluk intan..abeh je tros g lata kijang..best gak la..
tp sayang..
aku x mandi pon..cz seleseme trok..:(
so..aku lah yang kne jd cameraman..
boley than lah berbakat aku ni..
abeh je mandi, mlam tu makan satay..(thanx alip aizad n family)..
kenyang x ingat..mane tak nye..banyak gle satay...
kalau x abeh x elok plak...
da org ajak makan..hahaha
ktorng pon balik pade esok nye...
siyes letih..+ seleseme...xbest...
tp enjoy gak la..bnyak tmpat2 best aku g..heheheh

meh usha gmba kat bawah ni..




letih da...haha

jo da tak larat da..hahaha


paan rider!!!!!

geng2 rider..

dkat lata kijang

posing ckitt..nak snap ni..
sesajer snap..bosan

teringat zaman kanak2..onn seronok nmpak?hahah
geng2 gagak nak bergamba...memasing seksi..heheh


koy si rider WTX
berlatar belakangkan lata kijang..
paan seronok dapat satay..

chip ponnn

udah-udah le tu chippp..


lek lu paan..org blom start agy ni...



aku di menara condong!!!





No comments:

Post a Comment

apa pendapat anda??:P